Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 30 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 15 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1
    Kurucu

    Üyelik tarihi
    13.Mayıs.2012
    Nereden
    Bulgaristan
    Mesajlar
    34,077
          ..::Bakiye
    $123.14::..

    PostProfit nedir? Temel Sorular ve cevapları!



    Nedir?

    PostProfit "AA Media Group ltd." tarafından geliştirilmiş ve tüm dünyada ilk kez [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] web sitesinde kullanılan bir eylenirken para kazandırma aracıdır.
    Sistem patentlidir kendi sitenizde kullanmak istiyorsanız formatı satın almanız gerekir, aksi halde hakkınızda yasal işlem yapılır.


    Nasıl çalışır?
    PostProfit sisteminin çalışma mantığı bellidir, kullanıcılar forumda aktif takıldıkları sürece bakiyelerine küçük küçük paralar yüklenir daha sonra bakiyelerinde bu paraları
    bir PayPal hesabına gönderip ordan banka hesabına atarak veya direk PayPal üzerinden alışveriş yaparak kullanabilirler.


    Tam olarak hangi eylemler para kazandırır?
    1. Mesaj yazmak
    2. Konu açmak
    3. Rep vermek
    4. Rep almak
    5. Kullanıcı şikayet etmek.


    Bakiye sistemindeki paralar dolar bazında görünüyor bize ödeme dolar olarakmı yapılacak?
    Evet web-sitemiz tüm ödemeleri dolar olarak gerçekleştirmektedir.


    Biriktirdiğimiz paraları nasıl çekeriz?
    Aynı bölümde bulunan "Para Çek (Site bakiyenizi PayPal hesabına transfer edin)" isimli konudan gerekli bilgiyi alabilirsiniz.


    Neden para dağıtıyorsunuz siz delimisiniz?
    Hayır - Para dağıtımı yapmamızın sebebi forumdaki aktiviteyi arttırmaktır, aslında siz forumda aktif takılırken o paraları zaten kendiniz kazanıyorsunuz
    biz sadece sizin kazandığınız parayı size veriyoruz. Yani kısacası kendi cebimizden bir şey çıkmıyor, e tabi hal böyle olunca dağıtım yaptığımız
    paranında bir limiti olmuyor yani yeterince aktif olup ayda $2000 biriktirseniz bile ödemenizi alicaksınız çünki dediğim gibi size yaptığımız ödemeleri
    siz aslında kendiniz kazanıyorsunuz diğer web sitelerinde site sahibi bu parayı cebine atıyor bizse kullanıcılara veriyoruz.


    Sistem devamlı olucakmı?
    Şimdilik sistemi durdurmak sonlandırmak gibi bir planımız yok eğer başarılı olursa kesinlikle devamlı olucaktır.


    Minimum kaç para biriktirdiğimde çekebiliyorum?
    Bu sorunun cevabı dinamik olarak değişiyor güncel bilgiyi aynı bölümde bulunan "Para Çek (Site bakiyenizi PayPal hesabına transfer edin)" konusunda
    bulabilirsiniz.


    Sistemi beğendim nasıl başlarım?
    PostProfit sistemine başlamak gayet basittir gerekenler aşağıda birer birer sıralanmıştır.
    1. +18 Yaş (Aktif PayPal hesabı için gerekli)
    2. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] forumlarında aktif bir hesap - Hesabı alırken bize verdiğiniz mail PayPal mailiyle aynı olsun çünki parayı hesabı açarken girdiğiniz
    maile gönderiyoruz. Eğer zaten hesabınız varsa ve başka bir mail kullandıysanız lütfen kullanıcı panelinden mailınızi PayPal'da kullanmış olduğunuzla değiştirin.
    3. Türkçe dilını iyi bilmeniz gerekir forumda rahat bir şekilde iletişim kurup sohbet edebilmek için diğer kullanıcılarla.
    Aslında genel olarak başlamak için tüm gerekenler bunlar.

    Çok az para geliyor?
    Malesef kullanıcılarımıza sadece kendi kazandıkları kadar ödeme yapıyoruz, o nedenle kazanılan miktarlar düşüktür ve günde en fazla 30dkka
    fln forumda takılan birine anca aylık oyun giderlerine yeterli olucak kadar bir gelir sağlar ama birde şöyle düşünün diğer forumlarda
    hiç bir şey almıyorsunuz öyle bakarsak bu çok karlı bir sistem.


  2. #2
    Super Moderator

    Üyelik tarihi
    30.Aralık.2013
    Mesajlar
    339
          ..::Bakiye
    $1.58::..
    aynen çok iyi fakat aktif kaldığım sürece hala gelmeye devam ediyor dimi sadece bi sekme olarak forum açık kalsa yani gelmeye devam eder mi yoksa o 5 tanesi mi kazandırıyor.

  3. #3
    Kurucu

    Üyelik tarihi
    13.Mayıs.2012
    Nereden
    Bulgaristan
    Mesajlar
    34,077
          ..::Bakiye
    $123.14::..
    yök maalesef şimdilik sadece o 5tanesi kullanıcılar üzerinden maksimum gelir elde etmenin yollarını arıyoruz mesela şimdi siteye reklam fln ekleyebiliriz o zmn reklam gelirının tamamıda kullanıcıya gider
    mesela tıkladığınız her bir reklam ortalama olarak $0.04 gibi para kazandıracaktır. Ama şimdilik sadece yukarıdaki 5

  4. #4
    lvl2
    Üyelik tarihi
    24.Şubat.2014
    Mesajlar
    66
          ..::Bakiye
    $0.32::..
    iyi düşünülmüş bir sistem zaten gün içersinde burada zaman geçiriyorsun ister istemez ufak ufak birikir

  5. #5
    Kurucu

    Üyelik tarihi
    13.Mayıs.2012
    Nereden
    Bulgaristan
    Mesajlar
    34,077
          ..::Bakiye
    $123.14::..
    aynen yani ekstra bir şey yapmaniza gerek yok normalde takildiginiz gibi takilmaya devam edin 3~5 bir şeyin gelmesi hic gelmemesinden iyidir

  6. #6
    Super Moderator

    Üyelik tarihi
    30.Aralık.2013
    Mesajlar
    339
          ..::Bakiye
    $1.58::..
    her bir yorum nekadar getiriyor bize ? %0.01 felan mı yoksa %0.005 mi

  7. #7
    Kurucu

    Üyelik tarihi
    13.Mayıs.2012
    Nereden
    Bulgaristan
    Mesajlar
    34,077
          ..::Bakiye
    $123.14::..
    Dinamik olarak degisiyor fakat hayli bir dusuk olduğunu düşünuyorum her 4~5 mesajda $0.02 ekliyor.

  8. #8
    Super Moderator

    Üyelik tarihi
    30.Aralık.2013
    Mesajlar
    339
          ..::Bakiye
    $1.58::..
    en çok veren hangisi yav ondan konu açalım

  9. #9
    Kurucu

    Üyelik tarihi
    13.Mayıs.2012
    Nereden
    Bulgaristan
    Mesajlar
    34,077
          ..::Bakiye
    $123.14::..
    bak burdan para kazanmanin en kolay yolu 3~4 kisi toplanip bir konu aciyoruz sonra msn skype yerine forumu kullaniyorsun Skypede gunluk mesaj sayina bakarsan 400~600 civari olduğunu goreceksin anca o zmn seri bir sekilde kazanabilirsin

  10. #10
    lvl7
    Üyelik tarihi
    13.Temmuz.2013
    Nereden
    I'm Free
    Mesajlar
    1,829
          ..::Bakiye
    $4.86::..
    çok iyi düşünmusssun sali ufak ufak biriktirriz






  11. #11
    Kurucu

    Üyelik tarihi
    13.Mayıs.2012
    Nereden
    Bulgaristan
    Mesajlar
    34,077
          ..::Bakiye
    $123.14::..
    tsk çok bir şey vermiyor ama yinede hic yoktan iyidir

  12. #12
    lvl7
    Üyelik tarihi
    13.Temmuz.2013
    Nereden
    I'm Free
    Mesajlar
    1,829
          ..::Bakiye
    $4.86::..
    Alıntı SGA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tsk çok bir şey vermiyor ama yinede hic yoktan iyidir
    suan 0.14$ ım var demin yoktu simdi var o derece güzel bir şey teşekkürler






  13. #13
    Kurucu

    Üyelik tarihi
    13.Mayıs.2012
    Nereden
    Bulgaristan
    Mesajlar
    34,077
          ..::Bakiye
    $123.14::..
    daha doğrusu $0.16 ama demin yoktu derken

  14. #14
    lvl7
    Üyelik tarihi
    13.Temmuz.2013
    Nereden
    I'm Free
    Mesajlar
    1,829
          ..::Bakiye
    $4.86::..
    yani durup dururken para kasıyoruz varmı böyle bir şey






  15. #15
    Super Moderator

    Üyelik tarihi
    30.Aralık.2013
    Mesajlar
    339
          ..::Bakiye
    $1.58::..
    varmış işte emrecim gördüğün gibi burda, Sali sağolsun.

 

 
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •