Arama:

Type: Mesajlar; Üyelerimiz: portakal

Arama: Arama işlemi Toplam 0.07 Saniye sürmüştür.

  1. Cevap
    3
    Görüntüleme
    208

    Geliyon 2 takılıyon gidiyon nerelerdesin yahu ? :)

    Geliyon 2 takılıyon gidiyon nerelerdesin yahu ? :)
  2. Silkroad PvP serverdan ilk defa hazırlamış olduğum eğlenceli unique kesimleri

    [Only Registered Users Can See Links]
  3. Konu: SGA Salicim

    Son yazan portakal
    Cevap
    0
    Görüntüleme
    102

    SGA Salicim

    Dostum artık o açtığın serverlar gerçekten tutulmasına tutuluyorda belli süreden sonra sıkıyor böyle free silkli server açar mısın 5 sene önceki gibi ? İlk Iceworld açtın sonra satmıştın sonra...
  4. Cevap
    3
    Görüntüleme
    584

    Size istek attım haranide hesap açtım kabul...

    Size istek attım haranide hesap açtım kabul ederseniz sevinirim

    Nickim : Nomadshaman
    Yaşım : 21
  5. Cevap
    9
    Görüntüleme
    1,298

    Hangi server ?

    Hangi server ?
  6. Cevap
    7
    Görüntüleme
    4,977

    Sabit Konu
    Aynen öyle katılıyorum.

    Aynen öyle katılıyorum.
  7. Teşekkürler kaydoldum ve indiricem :)

    Teşekkürler kaydoldum ve indiricem :)
  8. Süper, inşallah güzel olur.

    Süper, inşallah güzel olur.
  9. Sali hala kimleri arıyorsun bunları paylaşmanın...

    Sali hala kimleri arıyorsun bunları paylaşmanın nedeni nedir ? Hiç anlam veremiyorum :) Bu arada senden lumiel yada ext sro gibi bir server açmanı rica ediyorum, o oyunu ben dolduracam sen yeterki aç.
  10. Cevap
    13
    Görüntüleme
    1,016

    Senin 3 yıl benim 4 yıl nabeeeer :D eee ne...

    Senin 3 yıl benim 4 yıl nabeeeer :D eee ne zamandır yoktunuz nereden çıktınız bende bugün uğrıyım dedim :) Ah sali ah sali varlığın yokluğun bir.
  11. What u say ?

    What u say ?
  12. Cevap
    40
    Görüntüleme
    27,285

    Sabit Konu
    Kapanmadı sali yıllar geçti :D

    Kapanmadı sali yıllar geçti :D
  13. Silkroad Online Hayalim.. Geçmişim, Kaybolan Yıllarım, Geleceğim.

    60 cap server açılsın diye hayal ediyorum, şöyle oyuncu kitlesi bol olsun diyorum ama olmayacağını biliyorum en büyük etken açmak yada açmamak değil uzun sürememesinin sebebi oyuncular artık hangi...
  14. Cevap
    9
    Görüntüleme
    909

    Botta aldım ama bi fayda etmedi :( destek gerekli...

    Botta aldım ama bi fayda etmedi :( destek gerekli ya
  15. Cevap
    9
    Görüntüleme
    909

    Oyundayım şuan

    Oyundayım şuan
  16. Cevap
    9
    Görüntüleme
    909

    Aynen gördüm el değiştirmiş neyse ben bekliyorum...

    Aynen gördüm el değiştirmiş neyse ben bekliyorum şuan açılmasını, bot phbot,sbot ve mbot br mi çalışıyor sadece ? mbrot crack çalışmıyor haliyle br files olduğu için ? Nickimi şimdiden bırakayımda :)...
  17. Cevap
    9
    Görüntüleme
    909

    Tamamdır gece açılcak sanırım bekliyorum Sali cim...

    Tamamdır gece açılcak sanırım bekliyorum Sali cim özledim serverında oynamayalı çok oldu en son excaliburda oynamıstım orasıda elden cıkmıs zaten :)
  18. Cevap
    9
    Görüntüleme
    909

    Sali http://2civilizations.com/ bu senin serverın...

    Sali [Only Registered Users Can See Links] bu senin serverın mı ? AA amblemini gördüm aşağıda kesin senin ? Seninse oynıcam ?
  19. Cevap
    9
    Görüntüleme
    909

    Vallaha geldi aklıma esti uğradım. Silkroad'dan...

    Vallaha geldi aklıma esti uğradım. Silkroad'dan çıktı geçmiş hayalleri taaa buralara kadar sürükledi :) Ahh ahh Sali sabah kalkar kalkmaz çok mutlu ettin beni cevap verdiğini görünce demek yaşıyosun...
  20. Cevap
    1
    Görüntüleme
    521

    Teşekkürler bu konuya değindiğin için ama biçok...

    Teşekkürler bu konuya değindiğin için ama biçok kişi biliyordu bunu :)
  21. Wanaztin Vearethtin :) bu isim burda kalsın

    Wanaztin Vearethtin :) bu isim burda kalsın
  22. Cevap
    9
    Görüntüleme
    909

    Uzun zaman oldu foruma girmeyeli

    Merhabalar kimseler var mı ? SGA özellikle sen burda mısın canısı
  23. Cevap
    0
    Görüntüleme
    703

    Admin paypal hesabıma bakiyemi geçirmek istiyorum

    Mesaj attım SGA bey size param 1 senedir hala geçmedi, bu konuyu dikkate alırsanız sevinirim. Sayısız kullanıcı katkısında bulundum, forum için yazdım çizdim ama karşılığı bumu ? Lütfen bu konuya...
  24. Cevap
    11
    Görüntüleme
    2,449

    :) yok yok sağol ben şuanki durumumdan memnunum :)

    :) yok yok sağol ben şuanki durumumdan memnunum :)
  25. Cevap
    11
    Görüntüleme
    2,449

    Vallaha ben batı adasında oynuyom :) napam o charı

    Vallaha ben batı adasında oynuyom :) napam o charı
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor